بلاگ

معرفی کارخانه رابیتس – لیست کارخانجات رابیتس در ایران

کارخانه رابیتس

تولیدکنندگان مختلفی در حوزه ساخت و ساز های عمرانی فعالیت می کنند. در این مطلب به طور کامل به بررسی کارخانه رابیتس و تولیدکنندگان آن خواهیم پرداخت، بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید. شرکت های بزرگ تا کارگاه های تولیدی کوچک به تولید این سقف کاذب در سراسر ایران می پردازند. در این مقاله چند مورد از محبوب ترین آن ها را در ایران به شما معرفی می کنیم.

اما پیش از هرچیز بهتر است کمی با خود رابیتس و مزایای آن آشنا شویم.

رابیتس و مزایای آن

رابیتس یا راویز شبکه ای سیمی با ساختار چشمه مانند است که معمولا از جنس گالوانیزه یا استیل است. ویژگی هایی مانند انعطاف پذیری، وزن سبک و مقاومت در برابر خوردگی باعث شده تا در طیف وسیعی از کاربرد ها مورد استفاده بگیرند. از این سازه در سقف کاذب، دیوار، ستون ها و … استفاده می کنند. در ادامه تعدادی از مزایای آن را بررسی می کنیم.

1. افزایش مقاومت سقف : استفاده از رابیتس و ترکیب آن با سایر مصالح ساختمانی مانند بتن و سیمان موجع به افزایش مقاومت ساز و در نتیجه افزایش ایمنی و دوام ساختمان می شود.

2. صرفه اقتصادی : کارخانه رابیتس در تلاش است تا محصولی با کیفیت و همچنین با قیمتی پایین را عرضه نماید. این محصول در مقایسه با سایر سقف های کاذب مانند کناف از قیمت پایین تری برخوردار است.

3. عایق حرارتی و صوتی : استفاده از رابیتس در سقف و دیوار ها به همراه لایه های عایق به عنوان مانعی در برابر عبور رطوبت و صدا عمل می کند. همچنین به ایجاد محیطی آرام با دمایی مطبوع در تمامی فصول سال کمک می کند.

4. سهولت و سرعت بالای نصب : از آنجایی که این سازه به راحتی برش خورده و خم می شود، نصب آن نیازی به ابزار های پیچیده ندارد و باعث کاهش هزینه و زمان اجرای پروژه می شود.

خب حال که راویز و مزایای آن را شناختید می توانیم به معرفی کارخانه رابیتس در ایران بپردازیم و محبوب ترین آن ها را به شما معرفی کنیم.

معروف ترین کارخانه رابیتس در ایران

برند های زیادی در ایران وجود دارند که این محصول را تولید و عرضه می کنند، از معروف ترین آن ها رابیتس مسعود و ایران رابیتس است که در ادامه این دو کارخانه و تعدادی برند دیگر را به شما معرفی میکنیم.

رابیتس مسعود

رابیتس مسعود اولین کارخانه رابیتس در کشور است که از سال 1370 فعالیت خود را با تولید راویز 9 ستونه آغاز کرد. اگر راجع به انواع رابیتس و ستون های آن اطلاعات کافی ندارید پیشنهاد می کنیم سری به مقاله رابیتس چیست؟ بزنید. سپس به تولید ستون های 11 و 13 پرداخت که مورد توجه بسیاری در صنعت ساخت و ساز قرار گرفت. در حال حاضر محصولات این برند در وزن های مختلف در بازار عرضه می شوند.

برای تهیه محصولات این برند می توانید به نمایندگان فروش آن و همچنین فروشگاه های آنلاین مراجعه کنید.

ایران رابیتس

این برند نیز یکی دیگر از تولید کنندگان رابیتس در سطح کشور است که واقع در استان تهران است. از سال 1395 با احداث نمایندگی های مختلف در اقصی نقاط کشور اقدام به تولید محصولات رابیتس در وزن ها مختلف کرده است. از لحاظ کیفیت محصولات ایران رابیتس جزو مرغوب ترین راویز ها در سراسر کشور است. محصولات این برند در کاربرد های مختلفی مانند : پوشاندن تیرآهن و آرماتور، ترمیم ترک های ساختمانی، دکوراسیون و آشپزخانه، نور مخفی و سقف های کاذب استفاده می شود.

کاویان رابیتس

شرکت Kavian Rabits از محبوب ترین برند های تولید راویز در ایران است. ظهور ابزار مفتخر است که به عنوان یکی از نمایندگان این کارخانه رابیتس در سطح ایران فعالیت می کند. محصولات این شرکت در وزن های مختلف از 330 گرم تا 1300 گرم در جنس گالوانیزه توسط فروشگاه ظهوریان عرضه می شود. اگر قصد خرید یا مشاوره دارید پیشنهاد می کنیم سری به دسته بندی محصولات رابیتس در سایت ما بزنید. راویزهای کاویان در انواع دو چشمه و سه چشمه موجود هستند همچنین ابزار های جانبی مانند نبشی و سیم توسط این برند عرضه می شوند.

برخی از ویژگی های محصولات این برند

این شرکت راویزهای گالوانیزه ای را تولید می کند که در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت نسبتا خوبی نشان می دهند. همچنین پرفروش ترین نوع محصولات یعنی 9 ، 11 و 13 ستونه را تولید می کند که از استاندارد های ملی و جهانی برخوردار هستند. معروف ترین نوع رابیتس 2 چشمه و 3 چشمه است که هر دو نوع این محصولات توسط برند کاویان رابیتس تولید می شود.

کارخانه رابیتس پایتخت

مجموعه رابیتس پایتخت فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده است و به تولید راویز های گالوانیزه 9 و 13 ستونه پرداخته است. این شرکت در 35 کیلومتری جاده خاوران در نزدیکی شرق تهران واقع شده است. این برند توان تولیدی انواع رابیتس در تمامی وزن های سبک و سنگین که برای انواع کاربرد ها قابل استفاده است را دارا می باشد.

از خدمات ویژه این کارخانه رابیتس می توان به عرضه محصولات در ابعاد سفارشی اشاره کرد که به عنوان خدمتی جدید برای مشتریان این برند محسوب می شود. همانطور که می دانید محصولات راویز فقط در ابعاد خاص موجود هستند و اگر قصد سفارش ابعاد سفارشی را دارید می توانید از طریق نمایندگان فروش رابیتس پایتخت اقدام کنید.

این کارخانجات از محبوب ترین و معروف ترین برند های ایرانی بودند که در سراسر ایران فعالیت می کنند. در ادامه به برخی از کاربرد های این سازه می پردازیم.

کاربرد های مختلف راویز

از این سازه کاربردی در قسمت های مختلف یک ساختمان استفاده می شود. برخی از رایج ترین کاربرد های آن عبارتند از :

سقف کاذب : ایجاد سقف های کاذب با استفاده از رابیتس، علاوه بر زیبایی بصری، امکان دسترسی آسان به تاسیسات را فراهم می آورد.
دیوار کاذب : ساخت دیوارهای جدا کننده با رابیتس، به ویژه در فضاهای داخلی، روشی سریع و مقرون به صرفه است.
سقف های شیب دار : رابیتس به همراه بتن یا ملات، برای ساخت سقف های شیب دار با مقاومت بالا استفاده می شود.
ستون ها و تیرچه ها : پوشش ستون ها و تیرچه ها با رابیتس، از آن ها در برابر آسیب های محیطی محافظت می کند.
کف ها : ایجاد کف های شیب دار و سطوح مقاوم در برابر سایش با استفاده از رابیتس، در مکان هایی مانند حمام و آشپزخانه کاربرد دارد.

سخن پایانی

رابیتس به عنوان یک محصول پرکاربرد در ساختمان سازی نقش مهمی را در ایجاد سازه های مقاوم و کارآمد ایفا می کند. سعی کردیم برند های مختلفی از کارخانه رابیتس را به شما معرفی کنیم. همانطور که پیش تر گفتیم تولیدکنندگان بسیاری در این حوزه فعالیت می کنند که ما برخی از معروف ترین آن ها را در سطح ایران به شما معرفی کردیم. در انتها نیز کاربرد های رابیتس را برای شما نام بردیم. امیدواریم از این مطلب اطلاعات مفیدی را به دست آورده باشید. برای مشاوره در حوزه خرید ابزارآلات صنعتی حتما از طریق شماره تماس بالای سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا به شما عزیزان راهنمایی های لازم جهت خرید محصولات را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *